ערוץ הקבלה של ארגון קבלה לעם

ערוץ הקבלה של ארגון קבלה לעם החל את פעילותו בשנת 2008. באותה תקופה החל ריבוי ערוצים בטלויזיה בכבלים. הופיעו ערוצי מוזיקה, ספורט, קניות ורבים נוספים. חברי הארגון החליטו לנצל גם הם פלטפורמה זו על מנת לממש את צוואתו הרוחנית של המקובל הגדול בעל הסולם: לפרסם את חכמת האמת ברוב עם. 

הרב יהודה לייב אשלג המכונה בעל הסולם, על שם פירוש הסולם שכתב לספר הזוהר, היה יהודי חרדי, ולמרות זאת לא חסך כל מאמץ על מנת להיפגש עם כל מי הסכים לשמוע את דבריו ויכול לסייע לו במשימתו, להגיע לפרסום נרחב ככל הניתן, כי ראה בכך צו השעה. שכן הידע הטמון בחכמת הקבלה יכול להציל נפשות גם במובן הרוחני וגם בגשמי. הוא נפגש עם מנהיגים שונים של תקופתו, דתיים וחילוניים, יהודים ושאינם יהודים, בארץ ומחוצה לה, ואף פרסם עיתון שהדפיס בעצמו.

הרב מיכאל לייטמן מקים את ערוץ הקבלה

ארגון קבלה לעם הוקם על ידי הרב מיכאל לייטמן, תלמידו ועוזרו האישי של הרב ברוך שלום הלוי אשלג, בנו של בעל הסולם, וממשיך דרכו. משום כך הוא רואה חשיבות עליונה להביא את הידע הטמון בחכמת הקבלה לקהל הרחב, ולהגיע לכמה שיותר אנשים שמחפשים תשובות אמיתיות למשמעות החיים, והבנת הכוחות והחוקים שמעצבים את עולמנו. ערוץ טלויזיה מהווה פלטפורמה מצויינת למטרה נעלה זו. 

מאז שהערוץ עלה לאויר הוא משדר תכנים מגוונים הקשורים ללימוד חכמת הקבלה, והשפעתה על כל תחומי חיינו. שיעורי הקבלה עם הרב לייטמן המתקיימים מדי יום בין השעות שלוש לשש בבוקר משודרים בערוץ בשידור חי. בנוסף יש שיעורים למתחילים, סרטים, מוזיקה, תכניות אירוח, אקטואליה ותרבות בראי הקבלה, תכניות ילדים, הקלטות של כנסים ועוד. כל התכנים פתוחים ללא תשלום. אנשי הצוות הרבים המפעילים את הערוץ הם תלמידים של חכמת הקבלה אשר עושים את עבודתם בהתנדבות מלאה ומתוך תחושת שליחות עמוקה. זה כולל את אנשי התוכן: מגישים, שחקנים, וכותבים, וגם את הצוות הטכני: צלמים, תאורנים, תפאורנים ועורכים. 

כאשר החל הערוץ את שידוריו, אלפי אנשים נחשפו אליהם, ביניהם אנשים שלא שמעו לפני כן תכנים הקשורים לחכמת הקבלה האותנטית. רבים הופתעו מכך שחכמת הקבלה שונה לחלוטין מהשמועות השונות שכרוכות סביבה. רבים מאוד הרגישו את האמת העמוקה הטמונה בכתבי המקובלים וחלקם חשו שזה הדבר שהם חיפשו כל חייהם. לא מעט תלמידים ותיקים מספרים שהגיעו לערוץ הקבלה בעקבות זיפזופ אקראי בשלט, והרגישו שהם הגיעו הביתה. וקיבלו תשובות לשאלות שהטרידו אותם מגיל צעיר על משמעות החיים. באופן טבעי הם עברו ללימודים יומיים בקבוצות הלמידה של ארגון קבלה לעם. ויש גם קהל גדול של אנשים שרק צופים בשידורים ובשיעורים בהתמדה במשך שנים. כל אחד בזמנו ולפי שורש נשמתו. הערוץ ממשיך להיות פתוח לכולם, וארגון קבלה לעם ממשיך להוות בית לכל אדם אשר רוצה חיים עם משמעות.


Posted

in

by

Tags:

Comments

תגובה אחת על “ערוץ הקבלה של ארגון קבלה לעם”

  1. תמונת פרופיל של roxie

    Would you let me bounce up and down on your cock? https://i8.ae/WkFWw