בני ברוך אירגון חברתי?

כתר
חכמה    בינה

    תפארת

חסד     גבורה

נצח       הוד

      יסוד

     מלכות

וכך אני מטפסת, כי השכנים טובים בעיני. השכינה שומרת עלי והבורא מראה לנו את דרכנו, בוא ראה.

ובכן, אם נשאל את כל חברי בני ברוך איך התארגנו ובאו, ירימו כתפיהם, ינודו בראשם (בלי פתוס), ויגידו, לא באנו, כי אם הביאו אותנו "על כנפיים", כי רצינו וחיפשנו, במודע ולא במודע, או כמו שאומרים אצלינו, בדעת ולמעלה מהדעת. רצינו פשוט לדעת מה הטעם בחיינו, והינה הבנו, אך התשובה אינה פשוטה. אמנם, כתובתה על חלונות המכוניות, אך כמו שכבר שאל התלמיד את מורו ואמר הנה כבר כ-3000 שנה מדברים באהבת לרעך כמוך וראה לאן זה לקח אותנו. ענה לו המורה לייטמן "אז מה אתה מציע שנפסיק לנסות?!"

אחרי כל כך הרבה בריתות שנכרתו, שבועות שנשבעו קפצו פה אחד ואמרו "נעשה ונשמע". 

והוא ממרומים יורד אלינו, אומר, "קשה עלי פרידתכם". עם סגולה אתם, אור לגויים, והנה אוטוטו מלחמת אחים.

זה נשמע כמו תריק.  יש אנשים שיגידו שמעוניינים רק באין עוד מלבדו, אז מספרים לנו שמאחורי כל חבר עומד בורא, תוכיחו אחרת. הרי הוא אל מסתתר.

ובכן, זהו היחס שאנו צריכים לתת לחבר, נו"באירגון". 

איך מצטרפים?  צריך קודם כל ללמוד את החוקים. נתחיל משיעורי הבוקר, חוקי סדנא, על כל פשעים תכסה אהבה.

אז בלי שיעור הבוקר אין בכלל על מה לדבר. שיעור הבוקר שמתחיל בלילה. מסורת עתיקה של מקובלים, יתרון האור מתוך החושך. יש לו, אם חושבים טוב, הרבה מעלות (ילדים נוצרים בלילה, נכנסים לתוך הרחם החשוך, שם מתפתחים  ורק אחר כך יוצאים אל האור ונבהלים).

מורה הדרך שלנו מעביר את השיעור לכ-6000 צופים מכל קצות תבל, ססגוניים, צהוב, לבן, אדום, שחור, בוקעים מתוך החלונות הוירטואלים, משתתפים, שואלים, צובעים את העולם בצבעי ערבות  ואהבה. שואלים ומקבלים על כל שאלה תשובה אמיתית, חכמה, בלי כחל וסרק, מניחה את דעתם (גם עם מתעקשים) עד אשר מבינים. לפעמים מורה הדרך קצת כועס, אך בעל חוש הומור ממדרגה עליונה (125 מדרגות). חמצן הבוקר, קונצנזוס עולמי.

כללי סדנא:

בסדנת חיבור אין חשובים יותר וחשובים פחות

כולם שווים וחשובים מאד

אנחנו לא שוללים ולא נאבקים

אלא רק מוסיפים

הפיתרון האמיתי, לא יגיע מידע או יכולת הדיבור 

אלא רק מהחיבור.

לסיום  אשלח תפילה שנכתבה יחד בעשירייה שלי. עשירה פועלת לפי הדגם של עשר הספירות וכך אנחנו, כל אלפי הקבוצות, מחולקות לעשיריות  שנקראת ספירות (כמו שלפני שנים לימד יתרו את משה דרך לספור את העם) והספירות גם מאירות, בעיניי הספיר, ומצטרפות למערכת הגדולה ובכך הופך "הארגון" לארגון רוחני.

*תפילה:* 💚💚                     

בורא עולם, 

אתה בחרת בנו, כדי שנבנה חיבור מיוחד בינינו בעבודה למעלה מהדעת, בכוונה להתחנך מעל רצון לעצמי, בשפע של השפעה ובמסירות נפש.

הודיה לבורא על כוח מנהל, מכוון, מתקן את היחס בינינו דרך לימוד גדלות חברות מאהבת בריות לאהבת שם.

תודה על כל האפשרויות להתחדש, להתאמץ, לשים אור למשמעות התיקון, לוותר מול הרגשת אגו, בכל חיסרון, להתחבר בעבודת השם,  במחשבת לב אחד, יחיד ומיוחד. מבקשות רק כוח כדי שכל אחת תוכל להוסיף לפזל, בדיקה פנימית לחשיבות הדרך, עד השלימות בהתכללות בעשירייה ובכלי העולמי.

לחיים חברים


Posted

in

by

Tags: