תפקיד עם ישראל

עם ישראל קיים ועבר מלחמות וניסיונות הכחדה והשמדה לאורך ההיסטוריה ולמרות כל מאמצי שונאינו עם ישראל חי וקיים. לאורך הקיום האנושים, תרבויות ועמים גדולים, אימפריות ממש נעלמו מן העולם. עמים גדולים חזקים בעלי יכולות ואמצעים פשוט נעלמו והשאירו אחריהם תעלומות העלמם בלתי פתורות. עם ישראל תמיד היה קטן בכמות ובכל זאת על אך הכל ממשיך קדימה ואף גדל ומתעצם בכל התחומים. הדבר מעורר הרבה שאלות והאם יש לנו השגחה עליונה ששומרת עלינו ואם כן בשביל מה. האם יש לעם ישראל תפקיד מסויים שעליו לבצע ועד שלא יממש את תפקידו הוא ימשיך להתקיים?

עם ישראל לדורותיו סובל רדיפה ואנטישמיות, כמו שמסבירים בני ברוך, אנו רואים לאורך כל השנים שאם העם מאוחד לא יכולים עליו ותמיד מנצח וכאשר עם ישראל נמצא במחלוקות פנימיות ובפירוד הוא מפסיד. כולנו נמצאים תחת כח עליון שמנהל את כל המציאות שלנו, כל היקום, הטבע היא מערכת אינטגרלית גלובלית וכולם קשורים זה לזה ומושפעים מכל תנועה קלה שכל אחד עושה. עם ישראל או ישר-אל שמכוון ישר לאל, זהו אוסף אנשים, כפי שאנו קוראים קיבוץ גלויות, אסופת אנשים שהתאחדה סביב כח העליון כדי להתקרב עד לדבקות בו ולהביא אחריה את כל האנושות להכרה בכח היחיד שממלא את כל המציאות ואין עוד דבר חוץ ממנו.

זהו בעצם תפקידו של עם ישראל והסיבה שעדיין קיים. כל הלחצים שישראל מרגישה מכל העמים האחרים רק עוזרים לה כדי להתאחד בינינו. אנו רואים זאת פעם אחר פעם בשעות צרה או מלחמה כמה עמנו יודע לשים בצד את כל המחלוקות ולהתאחד, להתנהג בסבלנות אהבה וקירבה זה לזה. כאשר קורה הקסם הזה מיד כל שונאנו נרגעים. עם ישראל צריך לממש את תפקידו לא למען עצמו אלא למען כל האנושות, אם בעם ישראל ישכון שלום בינינו הכח הזה יעבור לכל העולם כמו אדבות במים, כל העולם ירגע, הטבע עצמו ירגע, לא יהיו תופעות כמו רעידות אדמה או שריפות. קשה אולי לחשוב כך אבל המציאות לא משקרת. זהו לא עיניין פוליטי או שנאה של עמים אחרים, זו לא אנטישמיות זה רק חוסר חיבור בעם ישראל ושנאת חינם. אלה כוחות טבע שאנו קיימים בתוכם והפתרון האחד והיחיד הוא חיבור עד לואהבת לרעך כמוך. לעם ישראל יש תפקיד וכל שלום העולם תלוי במימוש שלו ועד שלא נפנים זאת מכות ימשיכו להגיע בכל הצורות והרמות וככל שנאחר לעשות את תפקידנו המכות ילכו ויתגברו.


Posted

in

by

Tags: